Gizli Müşteri
Alphega yenilikçi ve çözüm odaklı yaklaşıma sahip hizmetleri ile yanınızda…
Gizli müşteri, mağaza ve restoran gibi işletmelerde gerçek müşteriler gibi davranarak, iyileştirme gerektiren çeşitli faktörleri gözlemler ve firmaya rapor sunar. İşletmeler, müşteri ihtiyaçlarını karşılayabilmek, şikayet ve taleplerin farkında olabilmek amacıyla gizli müşterileri görevlendirir. Tüketici gözüyle gelişmesi gereken alanları tespit ederek, iç yapısında gerekli aksiyonları alır ve aksiyonların tüketici gözündeki başarısını bir sonraki ziyaret ile test eder.
Hangi konular?
Eczane düzeni ve tanzim teşhir kuralları
Teknisyen görünürlülüğü
Tavsiye – çapraz satış uygulamaları
Alphega perakende aktiviteleri
Satış kapatmak
Nasıl?
2 ayda bir değişen farklı konu başlıkları ile
Sabit sorular ve senaryo bazlı değişen firma/ürün soruları ile
Üyelik tipine göre yılda 2 ile 6 arasında değişen gizli müşteri ziyareti ile
Alanında uzman işbirlikçi firma desteği ile
Raporlama, yönetim?
Eczane bazlı raporlama
Eczaneye özel mesleki gelişim planı
Yıllık gelişim takibi ve Alphega danışman desteği
Neden?
Eczanelerin gelişim alanlarını keşfetmek, mesleki gelişimlerine katkı sağlamak için
Müşteri memnuniyetini artırmak için
Hizmet kalitesini yükseltmek için
Alphega üye eczanelerine sunduğu Gizli Müşteri hizmeti ile;
Hizmetleri ile fark yaratan,
Geleceğe güvenle bakan,
Her alanda destek alan,
Yaratıcı ve özel hissettiren eczaneler yaratmaya katkı sağlamayı hedeflemektedir.
Yılda 2 - 6 arasında değişen ziyaret sayısı ile,
3 adımda başarı!
Özel raporlar ile gelişim alanlarının tespiti
Eczaneye özgü aksiyon planları
Yıl boyunca gözlem ve gelişim imkanı
ile tüketici gözünden başarılı eczaneler!
Alphega’ya Nasıl Üye Olabilirim?
Eğer siz de profesyonel ve yenilikçi bir destek ve Alphega hakkında daha detaylı bilgi almak isterseniz iletişim@alphega.com.tr adresine mail atarak veya web sitemizde yer alan iletişim telefonlarını arayarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.