Gelişim alanlarının tespiti ve buna bağlı aksiyon planları oluşturularak hizmet kalitesinin ölçümlenmesi ve müşteri bağlılığının artırılmasına katkı sağlar.
Tüketici gözünden eczanenizi görebilmek ve tüketicilerin eczanenizden beklentilerini üçüncü bir gözden dinlemek amacıyla siz değerli Alphega üyelerine sunulan bu hizmet, eczane sektöründe deneyimli ve kendini sürekli geliştiren Trio Pazarlama Çözümleri firması ile işbirliğimiz ile gerçekleşmektedir.
Diamond üyelerimiz için 2 ayda bir, Platinum üyelerimiz için 3 ayda bir, Silver üyelerimiz için 6 ayda bir gerçekleşen bu hizmet raporları Alphega Danışmanınız tarafından sizlere sunulur. Bir önceki Gizli Müşteri ziyareti puanlamaları, Alphega Türkiye tüm üyeleri içinde nerede olduğunuz Alphega Danışmanınız tarafından online platformda takip edilir ve size sunulur.
Rapor sonuçları analiz edilerek, gelişim alanları tespit edilir ve aksiyon planları oluşturulur.
Tüketici gözünden eczanenizi değerlendirebilmeniz için Alphega yanınızda…